en mysig dag

Dagen började tidigt, vaknade helt av mig själv vid lite i åtta och sedan var jag i gång. Det var frukost för att lite över nio ställa sig i bilen på väg in till Malmö. Det blev ett par timmars ensam shopping innan jag mötte upp Christel och Nanna för en lunch. Klockan två satte jag mig på bussen som skulle ta mig tillbaka till Höllviken. Efter att ha fått lite dåligt samvete över hur mitt rum ser ut efter att min bror berättade att vi haft folk på rundvisning för de gillade vårt hus, tog jag ett handtag och förbättrade lite innan jag gick med mamma till stranden. Helt underbart att ligga där, läsa min bok och sedan slumra in en stund. När vi kom hem igen väntade mat, fläskfilé, potatisklyftor,bearnicesås och sallad... mums.
Kvällen har jag spenderat med att läsa min bok, stieg larsson, män som hatar kvinnor. Nu ska sova för imorgon väntar jobb.

sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0