söndag

jag kan börja med att säga att jag verkligen ångrar att jag inte jobbar denna helgen, för det första behöver jag pengarna och för det andra har jag inte orken till att sysselsätta mig två dagar.
Eftersom jag alltid går upp så tidigt är det som en inbyggd väckarklocka som visserligen ger mig lite sovmorgon men efter 09.00 är klarvaken.
Gårdagen började jag med ett två timmars långt träningspass. planerna för dagen var att jag skulle börja med ett liknande pass men funderar på att skjuta upp det till imorgon, då jag jobbar till 12 men kan jobba över ett par timmar för att sedan sticka direkt till gymmet.
Frågan är då bara, vad ska jag göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0