välkommen 2009

Jag har verkligen inte börjar det nya året bra här på bloggen.
Men året har börjat hyffsat bra måste jag säga. Nyårsafton firade vi hemma hos Malin i Trelleborg vilket jag tyckte var en trevlig kväll. Året har fortsatt med träning, jobb och storstädning av mitt rum. Linn och jag har även bokat en resa, en resa till Australien, vi kommer tillbringa en månad i värmen, backpacka oss runt, bo på hostel och besöka massa spännande och underbara platser och det bästa av allt är att vi åker om bara lite mer än en månad. 

Nu måste jag dock sova, ska upp om ett par timmar för att tillbringa elva underbara timmar på jobbet.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: annicaa

ni ska också säga hej till miiig

2009-01-07 @ 10:10:49
Postat av: Mikela

Ååh härligt! När åker ni?

2009-01-07 @ 12:24:30
URL: http://mikelaph.blogg.se/
Postat av: Mikela

jag ber honom när han vaknar! Hoppas ni får det underbart där borta!

2009-01-11 @ 12:25:02
URL: http://mikelaph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0