who is the thief

jag är fortfarande i chock, jag kan inte förstå det men mamma och pappa var inte förvånade, de berättade att de finns överallt. Jag har mig en misstanke, kände blickarna, såg dregglet i mungipan, samtidigt som han berättarde om hur han bara åt två bananer till lunch. För er som inte förstått hit än tills så blev jag bestulen på min matlåda, på jobbet. Otroligt.

Jag undrar förfarande vem som fick njuta av min underbara tonfiskröra, eller rent av slängde den för att dom undra "va fan är detta"


Kommentarer
Postat av: Mikela

Var det Karins kända tonfiskröra som någon lycklig person fick avnjuta?

2009-01-14 @ 12:47:39
URL: http://mikelaph.blogg.se/
Postat av: Annicaa

hahahah, det var de sjukaste! :D Vilket arbete du har hamnat pa Karin!!! :D

2009-01-15 @ 23:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0