det man inte har i huvet får man ha i bena.

ja nu var det ett tag sedan ni fick en uppdatering av mig så tyckte det var på tiden att berätta om mina framsteg i livet.
För snart en vecka sedan fyllde denna ladyn 20år. Jag har varit på bio och sett Australia, helt underbar.

 


Jag har blivit befodrad till tv supporten och kommer nu att hjälpa alla våra kära kunder med att vägleda dom i tv världen. Nu när jag väl börjat förstå hur man ska koppla tv och alla kablar funderar jag på var jag lagt alla sladdar till min egna tv, kan inte komma på det.
Jag har börjat träna och har en självdisciplin jag aldrig anat att denna kvinna hade. Trors att motivationen är lika med noll hoppar hon ändå av bussen och går mot gymmet, 20meter från ingången tvärstannar hon, börjar rota i påsen och precis som hon trott har hon glömt sina träningsbyxor så det är bara att vända på klacken och gå tillbaka. Men bussen är bara att glömma i detta fall, har man varit klumpig nog att glömma det så får man så vänligt gå hela vägen till cykeln. Det får bli ett ordentligt pass imorgon istället. Jag har ju en kropp att tänka på eller rättare sagt en strand som denna kropp ska vara väl förberedd på om ca två veckor, JA folket det är inte mer än exakt 14 dagar till jag befinner mig på ett flygplan påväg till andra sidan jordklotet. Nu ska jag sätta mig och kolla ut en bikini som ska få följa med.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: S

du låter lika duktog som jag gör bara det att du verkligen fullföljer dina planer att träna. Själv hoppas jag på mirakel:D

2009-01-29 @ 19:50:51
Postat av: linn

om 1 timme är det 9 dagar. NIO DAGAR älskling!!!! jag tror vi smäller av :)

2009-02-01 @ 23:11:07
URL: http://mixture.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0