varningsklockorna

varningsklockorna ringer högre än på länge...det finns bara en anledning till detta, jag kommer om en vecka sitta på flygplanet till hong kong för en mellanlandning för att sedan åka vidare till australien.
Den senaste veckan har jag levt ett mindre nyttigt liv och magen börjar göra sig påmind, ångesten börjar krypa och jag vet ej som kommer få anstränga sig lite!





Sitter och kollar på bilderna och jag måste medge att jag inte förstått det än, det är nästan som att jag får tårar i ögonen. Sedan man var liten och såg alla bilder från australien och operahuset har man velat åka dit och hux flux sitter man på en biljett och kommer tillbringa en månad där. Tiden har gått så fort att man inte hunnit längta ordentligt.

Kommentarer
Postat av: aannicaaa

For att du inte ska bli besviken..operahuset ar inte sa fint.. :P

2009-02-05 @ 01:50:14
Postat av: linn

oorh ja karin, snart snart flyger vi iväg.. GAAAH! ska bli så kul, skit i om operahuset är fult som styrk, fan va BALL vi kommer ha!

2009-02-05 @ 11:20:28
URL: http://mixture.devote.se
Postat av: S

en månad OCH två veckor...

2009-02-06 @ 10:41:29
Postat av: haveacigar.blogg.se

oojoj! när åker ni? vi far också soon!

2009-02-06 @ 19:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0