15 februari

Igar bestammde jag och Linn oss for att ta oss ut trots regnet. Vi borjade var vandring ner till circular quay for att senare mota upp Annica mitt pa bron. Vi gick ner i den lilla byn  "the rocks", kan liknas med gamla stan. Dar var det en liten marknad, vi at majskolv och choklad doppad frukt.
Dar efter tog vi oss en svang ner till "darling harbour", satt och pratade lite skit och darefter styrde vi benen mot paddy's market i china town. Sen vantade det vi langtat efter hela dagen, maten som bestog av pizza, men inte vilken pizza som helst. det var pizza med kangru och struts.


nar vi kom hem slocknade jag som bara skulle ta en "nap" och vaknade inte forran klockan 23.30 och da tyckte jag inte det var nagot vidare lont att ga upp sa jag somnade igen. tror det ar regnet som gjort mig sa trott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0