still in port macquarie

hrm, markligt nog sitter jag pa exakt samma plats som igar nar jag slangde ivag mitt inlagg. meningen var att vi skulle befinna oss ca fyra timmar norrut. Vad var det som hande?
jo, efter att ha hort att det var svart att hitta hostel pa vissa platser tanke vi boka ett i tid och tog den latta vagen genom internet och bokade. av nagon anledning (som jag inte riktigt vet) ringde vi till hostlet och kollade och det visades sig att det var fullt och att vi inte fatt nagot rum. det bokades om och det var nu min tur att gora mitt jobb, greyhound biljetterna skulle ju bokas om, sa imorgon ger vi oss av.
dagen har vi nu tillbringat vid poolen, i en hangmatta med en bok och ja, inget mer.
nu ska jag satta mig med de andra innan jag tar en dusch.


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej gumman!

Låter inte så dumt att ligga i hängmattan o läsa. Inte läge för sånt här hemma med snö o ett par minusgrader. Ha de bra o var rädd om dig!

puss pappi

2009-02-21 @ 17:19:49
Postat av: pappa

Hej gumman!

Jag är avundsjuk. Har varit inne på Google Earth o tittat på var du befinner dig. Har givetvis gett mig ut till fyren via lighthouse rd. Fantastiska vyer som jag gärna skulle uppleva själv. Hoppas att ni har det bra och att ni får uppleva massor av kul grejor. Johan väl hemma igen. Hade haft det bra. Vädret här hemma är nu på plus igen så nästan all snön är borta. Fortsätt att njuta av tillvaron o var rädda om er. Puss pappi

2009-02-23 @ 10:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0