Port macquarie

Igar anlande Gustav och Sebbe tidigare an forvantat, redan klockan 8 stog de nere i receptionen och det var dags for oss att packa vara vaskor for att dra oss till nagot mysigt cafe for planering av tripen. Det var inte latt, manga alternativ och viljor som vi skulle anpassa oss till men efter manga om och men bokade vi varsin biljett med grayhound. Vi kopte oss varsin lunch och tog oss till hydepark for ett par timmar somn. Klockan 19.00 satt vi pa bussen som sju timmar senare slappte av oss i port macquarie, klockan var da 01.30 och inget hostel hade vi bokat sa med en gnutta hopp tog vi oss runt i denna da sa ode by for att hitta oss nagonstans att bo, vilket vi gjorde ganska snabbt.

Dagen har vi tillbringat med en 3timmars promenad langs strander och regnskog. Med tanke pa den traningsvarken jag ligger inne med efter var utflykt till blue mountains i tisdags sa var det ganska tufft idag. Annars har vi tagit det ganska lugnt idag, last lite bok, killarna bjod pa mat och sa har det sovits en del, dock inte jag sa jag kommer somna snabbt ikvall.
nu ar min tid snart ute, imorgon drar det av mot coffs harbour.


Kommentarer
Postat av: Annicaaa

Haaaaarligt med ett livstecken, de gillar vi! :D TA HAND OM VARANN som min mamma hade sagt.. thha. Saknar er redan!!!!!!!!!! <3<3<3

2009-02-19 @ 12:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0