do it.

morgonen borjade klockan 6 da de andra fortfarande lag och sov, jag tassade upp och at frukost, kladde pa mig och sminkade mig. Tog en promenad bort till mitt gamla hostel dar jag 7.30 skulle bli upphamtad av en buss. Val framme skrev jag in mig och sa var det bara att satta sig och vanta.
Till slut ropades mitt namn upp och jag fick min utrustning och instruktioner sen var det bara att hoppa in i planet som skulle ta mig 1400feet upp i luften for ett skydive.
Jag satte mig pa kanten och sen var jag ute, kameramannen var precis brevid mig. Det slog lock for oronen och det sitter fortfarande i, dagen kommer jag leva som i en bubbla.
det var 70 sekunders frittfall innan fallskarmen faldes ut och landningen skulle varit staende men blev en pa magen, sag nog ut som fageln i bernad och bianca.

Jag har hoppat fallskarm.
bilder kanske kommer senare, far se hur dom blev forst.

Kommentarer
Postat av: Magnus

2009-03-01 @ 15:41:22
Postat av: Fabror Magnus

Hallå Karin,

Kul att läsa om dina äventyr i Australien. Nu när du har hoppat fallskärm, måste du också ta dig an den andra dimensionen - dykning, det kommer du aldrig att ångra. Ser fram emot att få se filmen! Ha det så bra! Hela familjen hälsar.

2009-03-01 @ 15:43:27
Postat av: Marinne

Hej Karin!

Härligt att läsa om dina upplevelser. Hoppa fallskärm - häftigt! Något jag också ville göra för xxx år sedan, men det blev inte av.

Fortsätt njuta av livet i Australien.

Om en vecka är Zanto här :)

Kram, Marianne

2009-03-01 @ 18:10:49
Postat av: S

shit karin! sjukt häftigt men förstår inte hur du vågade! hoppas allt är bra däär borta. Själv räknar jag ner dagarna ills du kommer hem <3 pusss

2009-03-06 @ 11:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0