byron bay - quiz night

I forrgar tog vi oss vidare till byron bay. vi hade en ganska lugn forsta kvall. gardagen spenderades pa stranden. helt underbart, varmt i bade solen och vattnet.
klockan 19.00 startade det efterlangtade quizet. till det hade vi lite vin, alla som deltog kunde under kvallens dragningar vinna olika priser, som dom flesta bestog av utflykter.
jag och linn var dessvarre tvugna att kila ivag ner till den anlandande grayhound bussen for att hamta upp lite kvar glomda saker. nar vi sedan kommer tillbaka har mitt namn dragits och jag vann " skydiving", fallskarmshoppning. nagot jag redan tankt att gora, helt underbart.
idag har man matt som man fortjanat pga utgangen igar kvall, men trevligt var det. dagen har varit av det lugnare slaget, med en del lasning, tankte lasa ut boken redan ikvall sa att man kan lamna over den till nagon annan till nasta flytt, som ar redan imorgon. da vi flyttar ihop med tre andra svenskar som vi delar ett stort hus med i ungefar en vecka, medan vi invantar Malin och Fredrik. Detta hus ligger precis nere vid stranden och har pool och grillmojligheter.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0