8:onde

Har precis satt igång med årets projekt, garderobsstädning. Nu är det dags att sortera ut ett och annat. Visst det är jätte jobbigt att slänga vissa plagg men någon gång måste man göra det. Jag har aldrig något att ta på mig och ändå får jag inte in ett enda plagg till i min garderob och jag vet inte vad jag äger.
Antagligen blir jag inte klar med detta ikväll eftersom jag har ett jobba som väntar relativt tidigt imorgon bitti.

Jag har även börjar packa lite, eller plocka fram och satt igång första maskinen med tvätt. Insåg i dag att det endast är tre dagar till vi åker!

Nu ska jag fortsätta min lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Gry

Hej :D Allt bra?

2009-02-08 @ 17:19:49
URL: http://gryandersson.blogg.se/
Postat av: haveacigar.blogg.se

aah shit! sjukt snart! Vi åker på måndag! till Sidney till att böärja med! Hoppas bara inte bränderna sprider sig dit!

2009-02-09 @ 11:53:33
Postat av: haveacigar.blogg.se

neeej! ischm, inte bra inte bra. jag såg i tidningen att det låg bränder runt sidney. de borde väl ställa in planen om man inte bör åka dit? eller.. hum

2009-02-10 @ 10:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0