oj oj oj . . .

haha lyckades precis med det omöjliga. jag hade krupit ner i sängen, bredvid mig hade jag datorn och i handen en flaska nagellack, ett stärkande sådant. lacket var på och datorn var i stor fokus. För er som inte känner min dator har den en tendens till att säga godnatt utan mitt tillåtande. Detta hände och jag satte ner min vän på golvet, i rummet var det bäckmörkt och jag börjar fibla efter mobilen som låg på byrån. handen min snudda vid något och PAANG! mitt hjärta bankar i etthundranittio, med hjälp av mobilen som jag nu hittat försöker jag lysa upp och det första min blick möter är en halv nagellacksflaska.

paniken slog mig som en knytnäve. jag tackar tillverkaren för de små flaskorna, ser dock ut som en uttorkad gammal kärring om händerna efter att fått nästan allt innehåll över händerna. Golvet klarade sig fint, datorn fick sig en liten omgång men värre än så var det inte. Tråkigt nog var det ett av mina bästa nagellack, som dessutom är inhandlat i australien.

- ja, Karin. Vad har du lärt dig av detta? att aldrig mer måla naglarna på opraktiska platser så som i sängen, kanske!

Måste nog ta ut papperskorgen från mitt rum, annars finns chansen att vakna upp hög som jag vet inte vad, eller med en fruktansvärd huvudvärk.



Som tur var mitt genomskinligt.


Kommentarer
Postat av: Chris

Åh Karin! Jag kommer fan riktigt sakna dig, vet du det? Vi måste ses när du kommer hem och fira din födelsedag den 22:e, jag hoppas du inte har det den 23:e såklart för jag vill va med =)



Önskar dig en sådan trevlig resa hjärtat! Hoppas du kan uppdatera mig lite nån gång? Pusspuss!

2009-12-18 @ 07:29:44
URL: http://christelayoub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0