mörker och mys

har precis kurar ner mig i sängen för att avnjuta lite mysig musik. det har varit en ganska lång dag som började med ett härligt träningspass tillsammans med Tove. Hade en otrolig energi och vilja, något jag inte haft på länge. På vägen hem körde jag förbi märtas och såg att Linnsiloppan var ute och tände ljus, stannade till och pratade lite innan jag var tvungen att ta mig hem för en uppfräschning. klockan 13 befann jag mig på strandbaden för att vaccinera mig mot kultingsjukan. Har som tur inte känt mig dålig av denna än, hoppas på det bästa.
Tack vare detta blev det inte mer än 6 timmars arbetsdag. Dags att sov nu, imorgon väntar den tomma resväskan och ett stökigt rum innan min sista arbetsdag på ett tag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0