"Sweet dreams"

Det blev en mindre försening imorse, detta på grund av att bussen för ovanlighetensskull var 5 minuter förtidig. Jag kan inte annat än att tacka min arbetskollega för att ha hjälpt mig i denna krissituation.

När man till slut kom hem var det idag pappas tur att vänta med färdiglagad mat, helt underbart gott var det.
Undertiden som vi hjälptes åt att diska tog pappa upp ett intressant ämne, Brittish open. En enorm golftävling som spelas i england eller skottland varje år. 


Detta är något jag blivit lovad att få se live ända sedan jag var liten. pappa sa alltid "när jag fyller 50 ska vi se brittish open på plats" Så blev det dock inte, eftersom det spelades på en av de tråkigaste banorna och vi åkte istället  till kroatien.

Jag och pappa satte oss och började kolla lite alternativ och hittade ett boende mitt i st andrew, ca 500 meter från banan. Sen var bokningarna igång och nu sitter jag med boende, flyg och biljetter bokade för att se brittish open i skottland nästa sommar tillsammans med pappa och bror.


Imorgon börjar man inte jobba förrän klockan 12 och jag hade tänkt hinna med en vaccination innan man bänkar sig framför datorn.

Ska nog se klart "Gilbert Grape" innan det är dags att krypa ner i bingen för ett par timmars skönhetssömn.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0