everybody hurts

ja, man kan väl inte göra annat än att börja om trots att irritationen är extrem. hade lagt ner en lång stund på dagens uppdatering som i samma sekund som jag tryckte på "publicera" försvann.

Dagen har verkligen rullat på, den har haft temat "lekstuga", jag och mitt team har underhållt oss med att kasta papper, rita på varandra och dragit ut sladdar på datorerna.

påvägen hem i bussen valde jag att sätta mig ganska långt fram på ett av sätena som var vända bak och fram, när vi körde in i höllviken börjar REM - everybody hurts spelas och chaffören höjer volymen, kunde verkligen inte hålla mig, ett stort leende spred sig på mina läppar.

Slutade redan klockan åtta och kvällen har tillbringa i lugn och ro med en cider i handen för att njuta lite extra av in lediga dag imorgon. Då tänkte jag hinna med lite träning och städning, kvällen ska jag tillbringa i goda vänners lag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0