you have stolen my heart

Jag är verkligen världes sämsta på att prioritera saker och min självdisciplin är inte att tala om. Trots att jag har en hel hög med måsten kan jag mycket väl välja att sova bort denna tid eller bara sitta framför datorn i timmar, för vem tycker inte att det är skönare?

Men vad händer? Jo, detta resulterar i att man sedan är ute i sista minuten med alla dessa saker. 
Jag kan i dag med gott samvete checka av en sak, har nu vaccinerat mig inför thailand. detta känns otroligt skönt. mammisen blev en aning orolig då jag inte vaccinerat mig mot hepatit b, får se om det går att fixa.

Har även suttit och kollar runt efter en lägenhet, känner verkligen att det är dags att lämna boet nu. 

Linn nu får du inte vara sjuk något mer, hoppas ju på en frukost i veckan.
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen så man kommer upp i vettig tid imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0