utgång och jobb, inte så lyckat.

ja, här sitter jag efter en ganska tung dag. Gårkvällen tillbringade jag med mina vänner, vissa i dimman och andra utanför. När jag imorse vaknade efter fyra timmars sömn kände jag verkligen inte för att jobba. Nikki, förstår inte hur du står ut med det varje helg. Dagen flöt på och när jag väl var hemma väntade min bror med en helt underbar och efterlängtad middag, den bestog av gott kött, potatisklyftor och bearnaisesås, mumma.

Har precis avslutat ett ett och halvt timme långt samtal med Sofie, hon är bara helt underbar. :) Och jag hoppas verkligen att Linnsan blir frisk snart.


Tror jag ska krypa till kojs snart, ska ju upp och jobba tidigt imorgon med.



Kommentarer
Postat av: Linn

Du är så söt Karin!

Jag är fett sjuk men men, ändå skönt att ligga deckad i sängen.

Vi hörs, puss!

2009-12-06 @ 14:03:27
URL: http://l

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0