thailand, here i come


jaa... imorgon åker jag äntligen.

Vaknade redan klockan halv åtta i morse och konstigt nog var jag otroligt pigg för att ha sovit så få timmar. Efter frukosten var det packning som stog på listan, något jag har skjutit framför mig i flera dagar och även idag. Jag hittade mig en massa undanflykter för att slippa detta. Det blev storstädning av mitt rum.

Klockan två befann jag mig på Happyfeet i Höllviken för lite fotvård. Man känner sig som en bebis om fötterna när man går där ifrån och det är en helt underbar känsla. Helt klart värd vartenda öre.
Nu har jag även dekorerat med lite färg på naglarna.

Väskan är näst intill packad, några få plagg som ska torka efter att blivit tvättade och sedan några saker jag behöver imorgonbitti.

    

Min nya kamera som ska samla alla mina minnen.

Har även packat ner boken "twilight", denna har jag valt att läsa på engelska. För att få bästa sömn på planet imorgon har jag valt att vara vaken hela natten, så nu väntar ett par riktigt långa timmar.


Kommentarer
Postat av: Chris

Lycka till och trevlig resa vännen!



God Jul :)



Försök att höra av dig om du kan, puss!

2009-12-19 @ 15:05:04
URL: http://christelayoub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0