fem dagar kvar

Dags för helgens uppdatering som inte varit allt för händelserik. I fredags slutade jag redan klockan 15, detta händer mig aldrig annars. Tove var och kikade in på jobbet och det blev en snabb eftermiddags lunch med henne innan jag tog bussen ner till Skanör för att träffa Sofie och Linn, kul att se att dom äntligen är på fötter igen.

Efter en mycket orolig natt väntade jobbet på mig, för att slippa gå upp i ottan hade jag flirtat till mig bilen. men istället för att komma i tid blev det en försening, detta tackvare vår oljeslukande bil som mitt på motorvägen ville ha lite olja. Kvällen tillbringade jag hemma med en film. Ytterliggaren en orolig natt och en jobbdag senare satt jag i biomörkret tillsammans med Nikki, vi såg "bröllopsfotografen", ganska bra måste jag medge.

Och ja, då har ännu en måndag passerat och nedräkningen har mer eller mindre börjat. det är inte mer än fem dagar innan jag sitter på planet ner till thailand för tre veckors semester.


Biljetten är bokad, den 31 maj ska jag se Eric Clapton i Malmö :)


Kommentarer
Postat av: sofie

under vilka av dessa fem dagar får man julemys med dig?:D jag har också nedräkning!:D Ha! lyxen att åka till ett kallare land får inte många, avis? :)

2009-12-15 @ 10:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0