dagen som flög förbi

Då har både första advent och första december passerat och jag börjar tänka tillbaka på det gångna året, vad har egentligen hänt? Det är så otroligt mycket som hänt, nya männsikor man lärt känna och resor man gjort.

På tal om resor är det inte mer än två veckor till jag lämnar långa landet falukorv för ett varmt Thailand, där kommer jag tillbringa både jul och nyår.

Idag hade jag min första av tre dagars ledigt. Okej, helt ledig var jag ju inte, vi hade en tre timmars lång säljutbildning. Därefter gick jag för att träffa Linda som jag inte träffat på lite mer än ett år. Det var nästa som förr. Det blev lite shopping och en middag på mando innan vi åkte hem till henne.
Innan jag satte mig på bussen hem gick jag inom "hemmakväll" för en liten godispåse som johan och jag skulle ha under vår lilla filmkväll.

Imorgon har jag ett hektiskt schema, en tidig frukost med pappa, hinna städa av lite innan jag ska befinna mig i malmö och möta nikki för en fika innan jag ska lämna henne på flygplatsen. Därefter väntar en lunch med Tove på gallerian. Utbildning i trelleborg innan jag så småning om ska sätta mig i frisörstolen för en större förvandling. bild kommer kanske senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0