inte som planerat helt enkelt ,

Nu sitter jag här igenom efter många månaders uppehåll, nytändningen kom för en liten stund sedan då jag skummade igenom Linnsis blogg, hon skriver just om hur kul det kan vara att om ett par år kunna kolla tillbaka på alla upplevelser och minnen. Det var då det slog mig, "vad gjorde jag egentligen 2009?", hrm, svaret är egentligen väldigt enkelt, stavas tråkigt nog inget. Men de där dagarna som verkligen är något att minnas finns inte dokumenterade någonstans.

Sommaren har jag tillbringat med jobb och imorgon är det äntligen dags för semester, planerna har inte gått som planerat, helgen skulle jag och Sofie tillbringa i huvudstaden men efter x-antal läkar och akutbesök utan resultat är det nu bestämmt att jag åker själv. Jag har laddat packningen med en fullproppad ipod samt ett par böcker som ska underhålla mig på tåget. väl framme kommer jag mötas upp av Lotta, där jag även ska tillbringa min helg, för att sedan ta mig vidare till karlskoga och sedan avsluta i örebro.

Ska bli mycket intressant att se hur ofta jag har tid, ork eller motivation till att uppdatera.
nu är det iallafall dags att sova.



Kommentarer
Postat av: s

Jag ville med...:( jävla "hälsan" i första tag. Bara att planera nästa mini semester!:D

2009-09-07 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0