coldplay in my <3

igårmorse vaknade jag och mådde väl mer eller mindre som förtjänat. fredagkvällen tillbringade vi på en pub vid namn "carmen" som ligger här på söder. vid ett tiden lämnade lotta mig för en tidig läggdags. jag var i gott sällskap en två timmar till innan jag satte foten innanför dörren för att sedan dundra i säng.
under gårdagen hade jag en privat shoppingguide, vi åt lunch i kungsträdgården och som jag i tidigare inlägg missade att berätta så jag jag sett johan glans och igår även henrik schyffert.
när det väl var dags att bege sig mot stadion och coldplay var både jag och lotta så trötta att tanken på att sälja biljetterna dyrt och gå hem och sova inte var långt borta men som tur blev det inte så. efter att förbandet "white lies" spelat dröjde det nästan en timma innan den riktiga showen började, den var helt underbar och alla dessa effekter, de gula ballongerna och de miljontals små konfetti fjärillarna som flög ut över publiken.
Väl hemma dröjde det inte många minuter innan mina ögon slocknat för många timmars djup sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0