"gucci?"

då kom vi till dagens händelser som dock inte varit överdrivet mycket eller ansträngande. vi vaknade ca 12 då det blev en kopp kaffe, lite tv och vid 14 lämnade vi hemmet för en brunch, den blev tråkigt nog inställd pga att dom inte börjat servera detta efter semester uppehållet. Vi tog en sväng in om en butik som tidigare bara funnits på nätet men som under året öppnat på söder, cocoo.se, där det spenderades lite innan vi tog oss vidare till en grekisk restaurang där det blev souvlaki. Det blev en sväng inom stockholms kontoret innan vi placerade oss på mariatorget.
klockan sju var jag hembjuden på middag hos mina släktingar och var hemma för cirka två timmar sedan, då hade jag hunnit en sväng inom donken för lite nattamat. där inne hände det mig något märkligt som jag i efterhand tolkat som en diss eventuellt ett hån.
Under mitt samtal med lotta, för att plocka upp hennes beställning märke jag att en kille kollade en aning på mig, när vi avslutat säger han "jag gillar din klocka", jag svarar antagligen "tack" och får tillbaka "är det gucci?", jag antar att minen jag ger ifrån mig inte kan sett riktigt klok ut men svarar " eh nej", han skrattar till och vänder sig och går.

Imorgon jobbar lotta och jag ska tillbringa dagen på stan med en massa shopping så nu är det dags för bingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0