en vanlig tisdag

Tro det eller ej men jag kom ut på promenad, kort men med desto högre tempo. Väl hemma igen väntade en sallad innan det var dags att fixa sig för ett par timmar på jobbet.
Kom hem för ungefär en timme sedan, då väntade en skål glass på mig, jaa..jag vet, jag som skulle vara nyttig men man får faktisk unna sig någon gång, även om det är första dagen. till glassen värmde jag lite hallon och gjorde mig en kopp té. tände ljus och bytte till myskläder, kröp ner i min säng och sitter nu här med min dator.

Nu är det snart dags att lägga sig, morgondagen kommer bli tuff, har en ganska stor grej inbokad mitt på dagen, ska sedan klippa mig.
Sov gott!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0