090411

Ett stort grattis till Linn som idag fyller 20, detta firade vi igår med en överraskningsfest hos Linns pojkvän Walle. Linn var beredd på en biokväll men fick nu fira sin dag med utgång, både inkonst och KB.

I morse mådde jag antagligen som förtjänat, med tungt huvud och träningsvärk efter mina high heels. klockan tio kom mormor och hämtade, vi skulle på loppis. jag hittade dock inget men trevligt var det. Jag följde med henne hem för en andra frukost. Hade på vägen hunnit med en runda på apoteket, huvudvärkstabletter, hostmedicin och allerimedicin blev det. När jag sedan kom hem la jag mig på terassen och sov en timme.
Det blev en god påskmiddag med familjen. kvällen hade jag tänkt att spendera på "uppenbar" i trelleborg men nära och kära, men eftersom jag var så fruktansvärt trött blev det istället en filmkväll med sofie, mamma mia. hrm, båda somnade.

Nu ska jag sova, är riktigt trött, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0