090420

Dagen har rullat på i lagom fart, förutom en kort tid innan jag skulle ta bussen. morgonen började jag med en storstädning av mitt rum, tråkigt nog blev det inte klart men jag har en stund imorgon att fixa det sista.
när klockan närmade sig halv ett var det dags att gå upp till bussen, det blev en ganska rask promenad och jag hann i tid.
väl inne istan mötte jag upp Emelie. vi satte oss vid kanalen och pratade, vi hade cirka fyra månader att ta igen. Det blev en liten lunch och mer prat. vi fick även sällskap av hennes pojkvän.
klockan fem skulle jag infinna mig på jobb för ett kort arbetspass och det var verkligen skönt när man väl kom hem, tog sig en macka och en kopp kaffe och bara mös ner sig i sängen och här har jag legat sedan dess. nu är det snart dags att lägga sig så att man orkar med morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0