en ledig dag

Då var det dags för dagens uppdatering.
När klockan ringde 08.00 hade jag redan vaknat konstigt nog. Jag steg upp och åt frukost, förberedde mig för dagen, duschade mig och klädde mig för att sedan ta bilen in till stan och klockan 13.00 infinna mig på en arbetsintervju. Det hade blivit lite fel med dubbelbokningar och liknande men intervjun kändes helt okej och nu är det bara att vänta på ett svar.
Jag körde direkt till Trelleborg för en klippning, det blev dock bara topparna men det känns så mycket fräschare. Direkt till Linn för en laxmacka och lite chitchatt. Vi bestämmde oss för att åka och spela pingis men blev otroligt besvikna när det var stängt och bestämmde oss då för att bowla istället.



Här har ni resultatet, Linn blev överlycklig när han vann mot båda pågarna Guffe och Jacy (linns bror)

Nu är jag hemma och har precis ätit lite glass med hallon.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0