shoppingrunda på nätet

Har nu tagit mig en snabb shoppingrunda på hm´s hemsida för att utöka med lite underkläder, en bikini och ett par skor.
tanken var att jag skulle göra detta igår men eftersom jag hade fått ett mail där det stog att det var 10% idag tänkte jag avvakta. när jag då plockat ihop min lilla varukorg och ska betala kommer ett litet popup fönster upp där jag får ett meddelande som förklarar att dom har teknisktunderhåll av hemsidan och att man då inte kan använda vissa funktioner så som kassan och tjänsten beräknas vara tillbaka till 24.00. men vad spelar det för roll? jag får ju ändå inte mina 10%.

jag verkar ha något tekniskt emot mig idag, har tidigare försökt ladda upp en video här på bloggen men det fungerar inte heller, hela sidan hänger sig och det är då dags att starta om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0