rock this party, dance everybody

Igårkväll firade vi Desirée som fyllde år, det gjorde vi med en drink på rita rouge ett otroligt mysigt ställe som jag planerar att ta mina föräldrar till på en middag när dom kommer nästa vecka. Efter ett par timmar bestämde jag mig för att möta upp Anja för party medan resten av gänget drog vidare på strippklubb för att senare ansluta sig till Cityhall där det var svensk kväll, med svensk DJ, svenska flaggor och två grishuvud(?). Varför dessa två grishuvuden? Det är väl inte typiskt svenskt.

Linn och jag kom iallafall att prata om dans, vi kom fram till att vi har otroligt svårt för att dansa till den musik som spelades igår, jag har väldigt svårt att kasta mig in i en roll och stå och headbanga eller släppa loss i någon annan konstig dansstil till en låt sådär bara. "jag dansar aldrig nykter"

Vi kom att tänka på den gamla goda tiden då vi "rockade"  till DJ Mogge på chokladfabriken eller som när vi dansade salsa på bikini (något jag aldrig gjort förrut men lika bra gick det för det).
Så nu vill vi ha en DJ mogge till barca som ska höja stämningen på utställena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0