inlägg nr: 300

Eftersom att jag viste att det skulle bli ganska mycket promenad  redan imorse när vi begav oss hemifrån bestämmde jag mig för att inviga min stegräknare som mamma och pappa tog med till mig.
Varje gång jag stått eller suttit still en stund har jag varit tyungen att kolla så att den räknar, under den tiden jag varit utanför lägenheten har jag faktiskt gått 9998 steg. det är inte så illa, man ska ju gå 10000-13000 steg om dagen.
Detta kan dock vara för att det är söndag. hade varit intressand att se hur många steg man tar på jobbet imorgon, ca 100 och dom tar man under lunchen.
Kanske får ta och visa min duktiga sida efter jobbet och gå en promenad så att jag får ihop mina steg. På kvällen blir det klubb och ett måste är ju att räkna, dom räknas iför sig för sig själv, det är alkoholförbränningen.

Nu ska jag sova!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0