consum, lidl, carrefour

Efter den tuffa gårkvällen blev det en av de märkligaste frukostar(?) jag varit med om, stekta potatisskivor som mästerkocken Linn (som hon själv kallar sig) brände duktigt. Anledningen till detta har varit veckans arbetstider som gjort det omöjligt för oss att besöka consum, lidl eller carrefour för en storhandling så nu ekar det i både skafferi och kylskåp som aldrg förr.  Inte ens potatisarna var våra. (tog självklart en bild för visning, kommer senare)

För tillfället ligger min rumskamrat och sover,  får väl ta att besöka en av våra stammisställen så att vi har något att mätta våra "små" magar med sen.
Nu tror jag att jag måste ta tag i dagen så att man kanske kan hinna med en liten shoppingrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0