126 dagar

Efter att ha slutat jobba idag ringde jag min vän Linda, hon berättade om sina första upplevelse som nallebyggare i gannlandet, hon har redan lärt sig danska vilket jag tycker är kul eftersom jag då får någon att träna min halvt bortglömda danska med. Det var dock inte alls rätt där, mjuk heter nämligen blöd och inte böld, men det är sånt som sätter sig efter ett tag.

Efter en halvtimmes samtal var det dags att bege sig hem och lägga sig, fyra timmar senare står jag i köket och förbreder lunchlådorna för morgondagen, den bjuder på hemmagjord hamburgare, min mage kurrar sedan.

Nu har jag fått sällskap av Linn som suttit och kollat sex and the city. Så nu ska vi nanna.
 
Sov gott!

Bara en liten notis, idag är det 126 dagar till min 20 årsdag.


Kommentarer
Postat av: sofie

tänkte bara kolla om du har skype? så kan man prata:D grattis i förskott:) det är bara 42 dagar till jag fyller år:) yeeey är du hemma till din födelsedag? saknar dig gummsi pusspuss

2008-09-20 @ 15:48:49
Postat av: Annica

Idag är en sån dag när jag önskar att du var hemma så jag bara kunde ringa och snacka skit!

2008-09-20 @ 19:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0