Cituadella .

Efter att jag och Linn hade ätit den sista middagen med min familj ifredagskväll mötte vi upp Desirée och tog oss till en liten, men konstigt nog, mysig pub. Efter ett tag anslöt sig även Linn den äldre och Jessica. Där satt vi ett par timmar innan vi besämmde oss för att gå hem, men så långt kom vi inte förrän Linn den yngre och Jessica bestämmde sig för att dra vidare och shaka loss på Cityhall. Jag och Linn den äldre tog nattbussen och när vi kom hem kom vi på att ingen av oss hade nyklar. Men det löste sig efter ett tag.

Igårmorse när vi vaknade var det strålande sol så dagen tillbingade jag med Linn och Jessica i Ciutadella parken, helt klart Barcelonas mysigaste park. Det blev ingen strand eftersom det blåste lite för kallt där. Påväg hem gick vi in om Subway och hälsade på Linn den äldre.



Jag, Desirée, Linn & Jessica på väg in till stan i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0