bästa och sämsta

Sitter just nu på en lite försent uttagen paus, har precis haft en av mina bästa kunder och helt klart dagens hittils bästa och jag har svårt att tro att någon kommer vara bättre. Otroligt trevlig och jag fick dessutom ett sälj.
Samtidigt som jag satt i detta hade Linn dagens andra hemska kund. Samtalstiden för två av hennes värsta samtal har varit på sammanlagt tre timmar. Det är ju knappt vad man pratar med två av sina vänner.
"men herbert nu tycker jag att vi avslutar för vi kommer ändå inte komma fram till något bättre, jag måste jobba vidare" denna mening hörde jag minst fem gånger, där hon satt på golvet med huvudet i händerna. 
Stackars Linn som behöver dras med två sådanna kunder på en och samma dag.

Nu är min paus slut och jag ska sätta på min headsetet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0