fotboll och hard rock café

Efter ben&jerry´s glassen i onsdags tog jag bussen mot Plaza Catalunya där jag sedan till fots tog mig till min familjs hotell. Det blev ett glatt återseende. Efter lite installering på deras hotellrum blev det en lång promenad. 45 minuter senare stog vi utanför Barcelons fotbollsarena camp nou, jag och min bror fick tag i guldbiljetterna, de som tog oss till platserna på andra sektionen.

Det var en helt underbar match och vi bara satt där och njöt. dessutom vann ju Barcelona mot Real Betis med 3-2.
Vi mötte senare upp mamma och pappa på Hard rock café på plaza catalunya för en sen middag. 
En sak som min familj alltid råkar ut för när vi är på semester och ska äta ute är att vi får fel mat, det tar lång tid och även denna gången missa  fick vi in drinkar vi inte beställt, dom glömde ge oss bestik och drikan fick vi  när vi nästan hade ätit upp. 


                              

 

   




Eftersom natten innan endast erbjudit fyra timmars sömn blev det en tidig kväll, hämtade mina saker på deras hotell och sen blev det en taxi hem till bingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0