vi är nu en wxp-familj

Dagen började för en timme sedan, har hunnit äta frukost och duschat, nu ska jag bara klä mig och se till så att jag har packat allt. sen bär det av mot köbenhavn och lufthavnen.

Under frukosten som jag faktiskt hade med både mina föräldrar berättade jag att jag kollat lite jobb på fields, mest för skojs skull. Mamma undrade så klart vad dom hade och om där var något intressant.
"nje , dom hade ju jobb hos lindas konkurenter Q-BIG"
Mamma mena på att där kunde jag ju ändå inte söka jobb och pappa kollar konstigt på henne innan han förklarar att det kan jag ju visst.
"Nej, då kan ju Karin och Linda bli ovänner och om man nu har inhandlat en helt underbar Bo så kan man ju inte börja i en affär som bara erbjuder Bossar med dragkedja i ryggen." Och där var den diskussionen över.
Pappa insåg där att han hade fel och startade då sin lilla luftmopped och körde iväg.

En helt vanlig morgon hos familjen Lihné. Welcome to my life.


Kommentarer
Postat av: linda

Aldrig Q-big tack!

2008-10-22 @ 22:10:31
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0