13.16

Nu är vi åter vakna efter åtta timmars skönhetssömn. Detta var fösta natten jag och Linn sov i samma rum på ungefär en vecka, förutom natten då jag blev inbjuden för sked. Jag måste säga att det kändes lite speciellt och konstigt men samtidigt så tryggt. Dessutom fick jag en  "kom-tillbaka" förklaring av Linn igår efter vår försovning, hon ångrade direkt att hon bett mig flytta ut fram till det att hon lämnar vägenheten.  

Om en liten stund ska vi bege oss ut i solen och ta del utav vad den har att bjuda på. Kvällen ska vi tillbringa på en bar där Massar ska ha en liten födelsedagstillställning, ett ställe som vi aldrig varit på innan. Så det ser vi fram emot.

Vad ska ni göra idag?

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0