en vanlig lördag

När jag imorse slog upp mina ögon möttes dom av mörker, ett mörker jag tidigare aldrig skådat i vårt rum, jag trodde direkt att klockan var 7 eller kanske 8 men efter att Linn kilat upp så var jag bara tvungen att kolla på klockan och jag fick mig en mindre chock...klockan visade 13.42.

Jag kilade ner till consum för att inhandla lite frukost och en ny tandborste.
Ute skiner solen och här sitter vi fyra inomhus och knappar på våra datorer och kollar sex and the city och oc. Hur deprimerande är inte det? Nu är klockan 21.30 och jag sitter fortfarande på samma plats som för sex timmar sedan. Vi ska snart laga någon lättare kvällsmat eftersom våra magar konstigt nog inte ger oss några som helst tecken på hunger. Kvällen planerar vi att spendera på den tysta, billiga baren och sedan dra vidare till Otto zutz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0