Dag 2 - la suecia

Morgonen började med en försovning som jag inte var riktigt förberedd på. Den påminde mig om alla år i skolan man somnat om och med en panik vaknat igen och kastat på sig det plagg som var närmst till hands.
Jag flög upp tvättade mig och på med lite nödvändigt smink, hittade mig lite kläder och efter att ha letat en stund fick jag tag i nyklarna till mammas cykel som "räddade" mig ända till tanken slog mig att bussen slutat gå ofta och jag skulle få stå och vänta en bra stund på bussen. Något som jag vant mig av med totalt, det finns inte i min värld att behöva stå och vänta i mer än ett par minuter på antingen metro eller bussen.

Sa min riktigt räddning blev min far som var snäll och hämtade mig på mobilia och skjutsade mig. Efter att mitt hår fått sin del tog jag bussen till Vellinge för att luncha med Linn och Linda, i mitt fall blev det ju dagens första mål därmed en frukost.  Eftersom dagens planer ändrades bestämmde vi in middag på jensens i malmö.

Efter en timmes vila var det dags att fixa sig inför roadtripen till storstaden Malmö med flickorna. Det blev underbar smakupplevelse, kyckling och potatis och en massa tjejsnack.

Nu sitter jag hemma med en påse godis från hemmakväll och en ny inköpt film "Hooligans".


Lindas förklaring av hennes bil:

han är som en man - svår att fånga när man står still. det gäller att man rör sig lite med honom, då är han lätt


Kommentarer
Postat av: Des

Karin.. va hände med att du skulle bli nyttig hemma i sverige???!

HAHA

2008-10-17 @ 08:16:32
URL: http://desiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0