Sweden network och strumpor

L - "Jag funderar på att gå ur sweden network, jag tror folk snokar"
K - "Men linn, det gör du med, annars hade du inte gått med"
L - "Men det är ju det som är meningen..."


En liten stund senare.
L- "Ah jag tyckte hon var lite lik mig när jag kollade snabbt." (linn visar mig en tjej på facebook)
K - "Ja, om man tittar väldigt snabbt."
L - "Ja jo visserligen."
K - "vem var hon då?"
L- "en tjej som lagt upp en bild"

Jag ger linn en blick och hon förstår direkt och säger "snook snook"




L - "Men Karin, dina fötter kan inte vara helt oskyldiga i detta. (hon lutar sig fram mot mina och drar ett djupt andetag), jo, det kunde dom, hur kan mina lukta ända hit upp?"

L - "Men vad ska jag nu ha för strumpor imorgon? kommer du ihåg när jag hade samma strumpor två dagar i rad, på kontoret, när man skulle ha hjälp och man bara ville försvinna."
 
Vi brister båda ut i skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0