En kväll i vår lägenhet . .

Efter min middag beslutade jag mig för att göra Linn sällskap undertiden som hon lagade mat. Tänkte sitta och knappa lite å datorn samtidigt som jag tänkte låta flabben gå men nej, där vara någon som ändrade mina planer, nagelfil och nagellack plockar Linn fram och ger min en menande blick. Ska jag vara helt ärlig så tog jag bort mitt svarta nagellack imorse och hela dagen har jag suttit och äcklats och skämts över mina naglar.


 
               Före                      Efter

Detta var inte det lättaste vill jag lova, tog närmre en timme att fixa det. Men jag måste erkänna att jag trivs mycket bättre med korta och välvårdade naglar.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0