Senior year.

jag sitter nu och kollar på oc, tredje säsongen och de pratar om "senior year", vilket ska bli det bästa. jag kom då och tänka på min egna skolgång och på mina år. vilket år var egentligen bäst?

Svårt fråga, det står mellan första och sista året. Men jag tror inte man kan välja något av dem eftersom de är minnesvärda på olika sätt.
Första året hade jag tillsammans med Linda, Linn och det bestog av massor av fester och strandbaden aka (also known as) SB.
Tredjeåret var lika med studentåret som bidrog med en massa speciella och roliga saker. Alla nerräkningskvällar, massa utekvällar, hela studentveckan, balen och till slut den stora dagen, STUDENTEN som bjöd på underbart väder och alla dessa minnen man har från den dagen för att inte tala om kvällen. För att sen stå arbetslös, utan några som helst planer på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0