dröm-mannen

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men kvällen har jag tillbringat framför e-kontakt, tänkte försöka hitta min stora blivande kärlek och tänkte nu ge nätetdejting en chans, detta efter att Linda berättat att hon gett sig in på det och vem vet om man kanske hittar honom där.

Det är iförsig inte så troligt eftersom jag idag fick reda på att jag inte kommer hitta min blivande man eftersom jag går på p-piller. Homonerna och allt som är i gör att jag letar efter/ dras till fel man och alltså inte min drömman.

Nu ska jag sova så att jag kommer upp imorgon.

Linn hade ju sin sista dag på jobbet idag och har ikväll varit ute och firat att hon är "ledig" imorgon. Vi andra säger arbetslös.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0