Huvudvärk och beslutsångest

Ja efter en underbart trevlig kväll med gott sällskap och god mat (dock inte så mycket och dyrt) så är jag hemma igen. Det blev en liten restaurang nere vid stranden och vi delade personalen med ett dansktsällskap. Det beställdes paella och en öl.

Alberto "Abbe" kom med den glada nyheten om att jag kan skriva ett kontrakt på sex månader även att jag inte ska stanna så länge! Så imorgon ska jag skriva kontrakt och fixa med allt så att jag kan gå till doktorn och få ett "friskintyg", löjligt måste jag säga, att springa till doktorn styp i ett är något jag vuxit upp med att man inte gör, i onödan, inte sant mamma?

Jag har ju fått trötsa mig själv lite i denna svårt och komplicerade situation och vad är bättre än shopping när man är lite depping (och dessutom fått lön).





Kan tänka mig att det är en hel del som sitter och skrattar åt detta köp!?



Dessa skor är ett utan få par jag verkligen fastnat för.



Dessa köp är jag inte helt hundra med, inte än iallafall. Har ju hela 30 dagars bytesrätt.



Nu vill Jessica och Linn ha sällskap av "lilla" mig till Shocko, vilket låter trevligt. Jag är trots allt frisk "igen", om inte så kan jag nog hjälpa dom små virusen på traven med ett par glas öl och någon drink. Har bara så fruktansvärt ont i huvudet och känner att denna utekväll ändå inte kommer bli någon hit.

Vi får se vart det slutar, i bingen eller på en utekväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0