nej så kan du inte gå

Imorgon väntar utgång och inte vilken som helst, en utgång vi sent ska glömma. Det är nämligen utklädnad och för engångsskull vet jag vad jag ska vara. Bilder kommer upp imorgon men en liten ledtråd kan ni allt få.



Någon gissning?


Eftersom Linn ofta sagt "har man långa naglar tycker jag att man ska ha dom målade" så jag spatserade ut i köket där Linn plaserat sin dator och rumpa och fråga henne vad hon tyckte. "Nej nej, Karin ta bort det." jag svarade lugnt "men jag ska ju vara utklädd imorgon" hon vara snabbt "men då får du måla dom imorgon, du kan inte gå runt så".
Joho du Linn för det kan hon visst, imorgon har jag mycket att göra till skillnad från en arbetslös och tänkte göra min dag mindre stressig med att fixa detta idag.

Linn tyckte att detta var värt att fotografera så hon kila in på rummet för att hmta kameran och jag hör "mm nötter" sen hör jag bara ett skrik och utspringandes kommer hon lika fort. "Jag var med på tv, uhh Karin håller på med det camsexet nu igen och där hitta jag nötterna och stoppar ner hela ansiktet och så kollar jag på skärmen och där är jag, ahhh"

Nu sitter hon och väntar på att jag ska skicka bilderna till henne.

L I N N - blogg på mixture.devote.se säger:

du är inte det snabbaste travhästen

doris , säger:

därför ingen satsar på mig.

L I N N - blogg på mixture.devote.se säger:

precis..

L I N N - blogg på mixture.devote.se säger:

om jag lägger en femma kan du trampa på då?

L I N N - blogg på mixture.devote.se säger:

TYDLIGEN INTE!!!

Imorgon jobbar jag tidigt och för första gången på en månad har jag lagat mig en matlåda. Ska nu se ett avsnitt av OC innan jag gör john blund sällskap.  

Sov gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du också vara en kise, kanske? :)

2008-10-27 @ 08:55:36
URL: http://detonation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0