tisdagsbakis

Igårkväll väntade förfest i en lägenhet där Dessi var värd, det bar senare av till Apolo där Nasty monday väntade. Papperstussar var min lösning på det höga ljudet som kom ur högtalarna och träffade våra små söta öron. Det blev en relativt tidig hemgång vilket vi tar tacksamma över i morse när vi vaknade och hade fått sova två timmar denna natt. När vi kom hem i natt frågade Linn mig om vi inte kunde sova sked och med tänke på att det är den ända kärlek och värme jag kommer få på ett bra tag tog jag chansen och kurade ner mig brevid henne.

Imorse när vi vaknade ville va bara stänga alarmet och sluta ögonen för ett par timmars underbar sömn. Men när jag väl tagit mig ur sängen var det som att det vände, jag var spidad. Timmarna på jobbet var desto jobbigare, men det känns alltid bra att börja sin dag med sälj.
Linn och Anneli hade lagt upp ett schema för dagens aktiviteter, dom blev dock ändrade eftersom vi alla tre var så otroligt trötta så tar vi vår shoppingrunda imorgon.
Det blev en liten runda till Mare Magnum där jag "storhandlade", det blev lite smått och gott till små pengar!





Sminkborttagningsmedel - 5,90 euro
3 nagellack - 1,50 euro styck
Marcara - 3,50 euro
Läppglans med "push up effect" - 3.60 euro
Sminkväska - 4,90 euro


Nu sitter vi alla och väntar på att klockan ska slå 22.00 för då vet vi alla vad som väntar. Åtta timmars välbehövd sömn!

Sov gott allihopa!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0