sex and the city

Ja efter sju timmars jobb blev det att gå hem till oss med Dessi i släptåg, tråkigt nog fick my flatmates för sig att städa och där satt Dessi helt ensam, men som tur fick hon låna Linns livsvän, även kallad i vanlig folkmun, datorn.
Det blev även lite sömn och planering av ett kommande projekt.

Kvällen hade jag tänkt planerat relativt lugn med filmmys till stor del på grund av min huvudvärk. Men eftersom Linn inte kunde vara tyst när vi lyssnade på musik gemensamt fick jag plugga in min vän hörlurarna som bjuder på datorns playlist, "tomorrow can wait" med David Guetta ploppa upp och efter att ha fått höra den rytmen som får min att tänka på en proppfull nattklubb, ett par drinkar och ett dansgolv ,överväger jag nu utgång ändå.

Precis som när Ella frågade mig vad kvällen bjöd på och mitt svar var "sexa and the city" då höjer hon på ögonbrynen och säger "varför det, varför kolla när du kan leva sex and the city" mycket sant Ella.

Vi får väl se hur var kvällen tar mig. Nu ska jag ta och se vad skafferiet och kylskåpet kan erbjuda för något ätbart.

Ha en trevlig kväll,
det hade jag iallafall ha, vart den än tar mig!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0