12.58

Godmiddag allihopa!
När jag slog upp ögonen i morse möttes jag av ett ljud, ett ljud av smatter. Det var regnet som slog mot plasten i innergården. Det var kallt och jag ville inte gå upp, jag ville bara ligga kvar och somna om och bara drömma vidare. Men har man ett jobb att gå till så har man.

Det är bara två timmar kvar till jag slutar och då väntar en hemmadag med te och regnmys.

Kvällens planer ser ganska lugna ut och blir kanske lite mat hemma hos Nanna innan vi tar och sätter oss på någon bar och snackar skit. Sen får man alltid se var kvällen slutar.

Morgondagen börjar jag och Linn med en kaffe på glassbaren innan jag ska hjälpa henne att flytta!

Nu måste jag jobba vidare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0