20års-fest, fields och shoppning.

Fredagskvällen tillbringde jag hemma hos min man (Linn) som firade sin 20års dag. Där fick man se massor av bekanta ansikten och det bjöds på mat, glass och sangria i mängder. Eftersom jag körde var det något jag var tvungen att avstå från. När det var dags för de andra att dra vidare till A9 för en trevlig kväll kände jag att det var tid att ta mig hemåt. Väl hemma fick jag trevligt sällskap.



Igår var det en tur till Köpenhamn och Fields som stog på schemat. Vi tog tåget över sundet för lite shopping och mat.
Vi började med att besöka Lindas jobb, build a bear där jag hittade min livskamrat, förlåt Linn, men vi har väl ett ganska öppet förhållande?
När det var dags för bamsen Bo att få klädsel kom jag och tänka på den nakne mannen i Barcelona och bestämde mig för att det skulle bli "the naked bear".
Efter att sedan besökt några butiker var det dags för lite mat. Det blev sushin vi väntat på hela veckan. Vi avslutade dagen på Fields med att lägga beslag på varsin "sex and the city the movie" innan vi tog tåget tillbaka till malmö.
Kvällen tillbringade jag tillsammans med Linda framför SATC the movie innan jag var tvungen att packa min väska inför avfärden tillbaka till Barcelona.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0